MENU

Meestgestelde vragen

Bestellen
 Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt de producten toevoegen aan de winkelwagen door op de knop `bestellen` te klikken.
Wanneer je uit gewinkeld bent en af wilt rekenen klik je op `bestelling afronden` en volg je de verder aangegeven stappen.


 Ik heb een foto sieraad besteld. Waar kan ik de foto’s naar toe sturen?
Bij het plaatsen van je bestelling krijg je van ons direct een bevestigingsmail. Klik op ‘beantwoorden’ en nu kun je de foto’s naar ons toe mailen. Je kunt ook een mail sturen naar info@jaceys.nl o.v.v. je ordernummer.
Wij zorgen ervoor dat de foto's mooi passend worden. Wanneer de foto niet geschikt is zullen wij dit altijd  laten weten.


 Waar moet ik op letten met het uitkiezen van foto's?
Het is vooral belangrijk dat je ons een originele foto toestuurt, dus geen bijgesneden foto's. Wij zorgen ervoor dat we een mooie pasvorm uit de foto halen. Een afbeelding van een persoon tegen de kant lijn van de foto is niet geschikt, een pasfoto vaak ook niet. Er moet voldoende ruimte rondom het gezicht zijn om een mooie vorm uit te kunnen snijden. Ben je niet zeker van je foto? Dan mag je er ook meerdere sturen, wij zoeken dan de mooiste voor je uit.


❤ Ik heb een tekst sieraad besteld. Waar kan ik de namen, datum of tekst aangeven?
Wanneer je de gewenste artikelen hebt uitgezocht ga je naar de winkelwagen. Bij stap 2 staat een leeg veld met ‘Eventuele opmerkingen’ hier kun je aangeven welke tekst wij mogen verwerken in het sieraad.


Kan ik mijn gepersonaliseerde bestelling nog annuleren?
Wij beginnen met het verwerken van je bestelling zodra deze bij ons binnen is gekomen.
Daarom is het niet mogelijk om je gepersonaliseerde bestelling te annuleren.


❤ Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een “orderbevestiging” per mail met alle informatie. Wij vragen je om je gegevens en leveradres goed te controleren. Het is zeer belangrijk om een correct mailadres aan ons door te geven. 
Als je geen orderbevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan even je spam mail. Echt niet ontvangen? Stuur ons even een mailtje info@jaceys.nl dan kijken wij voor je na of de order goed is door gekomen.


❤ Van welke materialen zijn de artikelen gemaakt?
Jacey's maakt gebruik van de beste kwaliteit metalen, deze zijn dik verzilverd en hebben een hypoallergene coating, waardoor deze lang mee gaan. De artikelen waar een persoonlijke tekst in gemaakt kan worden zijn van echt leer of aluminium, de kans op een allergische reactie is dus net zo klein als wanneer je een item van sterling zilver koopt. De Luxury collectie wordt voornamelijk gemaakt van echt .925 sterling zilver. Alle gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit waardoor ze, mits juist behandeld, lang meegaan en niet verkleuren. Alle sieraden zijn geheel nikkel- en loodvrij. Ter informatie ontvang je bij je bestelling altijd een flyer met onderhoudstips.

 


Levertijd en verzendkosten
❤ Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Na ontvangst van betaling gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met jouw unieke sieraad.
Wij streven ernaar (afhankelijk van de drukte) om elke bestelling binnen 1-5 werkdagen te verzenden.
Wanneer je bestelling in behandeling is genomen ontvang je van ons een bevestiging met de verwachtte levertijd op dat moment.

Leveren jullie wereldwijd?
Jazeker, je kunt in de winkelwagen aangeven naar welk land je bestelling verzonden mag worden. Staat de locatie er niet bij, stuur ons dan even een berichtje.

 Ik heb mijn bestelling sneller nodig, is dit mogelijk?
Jazeker, ondanks dat alles met de hand gemaakt wordt hebben wij ook een ‘spoedservice’.
Bestel je voor 15:00 uur de spoedservice mee dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden.
De spoedservice kun je toevoegen aan de winkelwagen als product.

Wat zijn de verzendkosten?
Alle informatie over de verzendkosten vind je hier.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Helaas is dit niet mogelijk, Jaceys beheert alleen een winkel op het internet. We beschikken niet over een showroom welke je kunt bezoeken. Op het genoemde adres houden we dan ook geen complete voorraad aan. Wil je je bestelling echt heel snel ontvangen dan zou je gebruik kunnen maken van de spoedservice in de winkelwagen. 


Betalen:
 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt onze betaalopties hier vinden.

 


Overig:
Is het mogelijk om een artikel te retourneren?
Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling? Dat vinden we vervelend om te horen.
Je hebt het recht je bestelling (m.u.v. gepersonaliseerde en op maat gemaakte artikelen) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Voor meer informatie over het herroepingsrecht, kijk hier.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Wat vervelend om te horen. Neem even contact op via info@jaceys.nl dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

❤ Ik heb een vraag die hier niet bij staat. Wat kan ik doen?
Je kunt uiteraard altijd contact opnemen met ons via e-mail info@jaceys.nl of via ons contactformulier.
Wil je liever telefonisch contact? Dan kun je het beste een WhatssApp berichtje sturen naar +316 24 351 555.

 


                                                                                                                                 

 

 

© 2015 - 2017 Jacey's Jewellery | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.